Events, Featured, Food & Coffee, Sport & Health
Leave a comment

Hardlopen én pizza eten tijdens de eerste Pizzarun

Pizzarun - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Pizza en een hardloopevent, dat klinkt niet echt als een match made in heaven. Toch kan het. Op 8 juli kan je jezelf namelijk ‘fit eten’ in het Amsterdamse bos tijdens de eerste Amsterdam Pizzarun. Denk daarbij aan meer dan 20 verschillende pizza’s, een 5 kilometer hardloopparcours, een gigantische oven, meer dan 4000 hardloopschoenen en 1 grandioos healthy pizza walhalla om je overwinning te vieren.

Op het parade-achtige terrein waar het event plaats gaat vinden staan de grootste pizzabazen van Nederland met bijbehorende foodtruck de meest bijzondere én gezonde pizza’s voor je bakken. Van sushipizza tot pizzagyros en alles daar tussenin. Alleen de aller lekkerste ingrediënten worden gebruikt tijdens het evenement, dat een initiatief is van healthy pizzamerk Magioni. Het is natuurlijk niet echt een event waar het hardlopen centraal staat, maar een foodevent met een sportieve knipoog.

Kaarten kopen kan via www.amsterdampizzarun.nl waar je kan kiezen tussen een ‘run-for-pizza’ ticket (17,50 euro), een ‘food-only’ ticket (10,00 euro) en een ‘kidsrun’ ticket (17,50). Met het runnersticket kan je deelnemen aan de 5km run én krijg je toegang tot het pizza walhalla. Het ‘kidsrun’ ticket (17,50) geeft je en je (max 2) kids toegang tot het festivalterrein en het speciale kids-parcours. Met het ‘food-only’ tickets kan je je hardloopschoenen rustig thuislaten.

Pizzarun - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Filed under: Events, Featured, Food & Coffee, Sport & Health

by

Na een snelle start als model, koos ik na mijn middelbare school toch voor het studentenleven. Mijn interesse voor mode was echter al flink aangewakkerd en niet meer te temperen.Tijdens mijn studie (Middeleeuwse Literatuur, mijn andere grote passie) bleef ik dan ook actief bezig met mode en lifestyle. Om studie en mode nog beter te combineren, bracht ik een deel van mijn studie door aan de universiteit van modestad Milaan. Voor een Amerikaans mode website publiceerde ik wekelijks modenieuws en werd ik gevraagd 'street fashion' te fotograferen voor o.a. Cosmopolitan Hong Kong.Na het afronden van mijn studie ging ik aan de slag bij een pr-bureau en een crossmediaal bureau om vervolgens toch de keuze voor mijzelf te maken in de vorm van Stijlmeisje. Als Stijlmeisje ben ik actief als styliste en fashion blogger. Daarnaast ben ik natuurlijk actief als editor-in-chief/founder van Daily Cappuccino.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *