Events, Fashion & Beauty, Featured
Leave a comment

Positive Icons campagne

myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog

We like green, helemaal als het fashion en design betreft. Zoals MYOMY do goods, een Nederlands modemerk mét een groen hart. Doel van het bedrijf? De wereld een beetje mooier maken met haar fairtrade leren design tassen en accessoires. Dat wil zeggen, mooie designs voor haar klanten in het Westen, een mooi leven voor de makers in het Oosten en een mooie aardbol door een zo schoon mogelijke productie. In 2007 startte het bedrijf met haar eerste design, het je wellicht bekend in de oren klinkende My Paper Bag.

Positive Icons campagne
Maar met mooie, groene items stopt het niet. Afgelopen mei lanceerde MYOMY namelijk de Positive Icons campagne. Tijdens deze campagne worden iconische portretten en verhalen van makers en dragers van de leren design MYOMY tassen gedeeld. Zij maken met de productie en de aankoop van de duurzame design tassen de wereld een beetje mooier en beter. MYOMY wil met de campagne mensen inspireren om bij te dragen aan een betere wereld en vooral aantonen dat iedereen een ‘Positive Icon’ kan zijn en een impact kan maken. Hoe klein of groot ook. Of je nu een verantwoorde tas maakt of draagt of op een hele andere manier.

myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog

Foto expositie
De Positive Icons campagne gaat gepaard met een foto expositie van zestien bijzondere portretten en verhalen. De makers van de tassen spelen hier een hoofdrol, naast een aantal (bekende/prominente) Nederlanders die de tassen dragen zoals Victoria Koblenko en Inez van Oord (oprichtster Happinez). De foto’s zijn gemaakt door zorgvuldig geselecteerde jonge getalenteerde Nederlandse fotografen. De expositie gaat het hele land door, dus houd vooral de website in de gaten of de expo ook bij jou in de buurt komt.

myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog

Challenge
Iedereen die een tas van MYOMY do goods heeft kan een eigen foto plaatsen op social media kanalen met deze tas en de zin: ‘‘I AM …… and I do good’  je eigen verhaal en #PositiveIcons #MYOMY’. En mooi: je maakt daarmee ook nog kans op een reis voor twee personen naar de makers in India.

Filed under: Events, Fashion & Beauty, Featured

by

Na een snelle start als model, koos ik na mijn middelbare school toch voor het studentenleven. Mijn interesse voor mode was echter al flink aangewakkerd en niet meer te temperen.Tijdens mijn studie (Middeleeuwse Literatuur, mijn andere grote passie) bleef ik dan ook actief bezig met mode en lifestyle. Om studie en mode nog beter te combineren, bracht ik een deel van mijn studie door aan de universiteit van modestad Milaan. Voor een Amerikaans mode website publiceerde ik wekelijks modenieuws en werd ik gevraagd 'street fashion' te fotograferen voor o.a. Cosmopolitan Hong Kong.Na het afronden van mijn studie ging ik aan de slag bij een pr-bureau en een crossmediaal bureau om vervolgens toch de keuze voor mijzelf te maken in de vorm van Stijlmeisje. Als Stijlmeisje ben ik actief als styliste en fashion blogger. Daarnaast ben ik natuurlijk actief als editor-in-chief/founder van Daily Cappuccino.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *