Fashion & Beauty, Featured
Leave a comment

Wrangler is 70 jaar en daar hoort een (denim) feestje bij!

Wrangler Body Bespoke - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Noem een aantal iconische denimmerken op en de kans is groot dat Wrangler er ook tussen zit. Niet gek, want dit jaar bestaat Wrangler zelfs al 70 jaar. Het merk is bekend vanwege haar ‘cowboy’-oorsprong. De eerste Wrangler Jeans waren namelijk speciaal gemaakt voor rodeo-gebruik. Dit model, dat in 1947 geïntroduceerd werd, is nu nog steeds verkrijgbaar.

Wrangler Body Bespoke - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Maar goed, inmiddels dus 70 jaar verder en ook heel veel jeansmodellen verder. En om de verjaardag te markeren heeft het merk een speciale lijn op de markt gebracht: Body Bespoke. Het idee: jeans speciaal ontworpen voor jou en niet voor een model. Want komt het jou ook niet bekend voor dat jeans die bij je vriendin geweldig staan maar dan in jouw maat niet goed zitten?

Wrangler legde ontwikkelaars van de Universiteit van Californië daarom de vraag voor hoe je ervoor kan zorgen dat jeans er in elke maat op hun best uitzien, met name van de achterkant. De conclusie? Door een juiste plaatsing van de zakken. Door die juiste plaatsing toe te passen op alle jeans van elke maat, ontstond de Body Bespoke collectie. Jeans die goed zitten bij elk figuur.

Zelf een perfect fit jeans aanschaffen? Dat kan via deze link.

Wrangler Body Bespoke - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Zelf moesten we natuurlijk ook een exemplaar proberen. Ik draag hier de straight-variant

Filed under: Fashion & Beauty, Featured

by

Na een snelle start als model, koos ik na mijn middelbare school toch voor het studentenleven. Mijn interesse voor mode was echter al flink aangewakkerd en niet meer te temperen.

Tijdens mijn studie (Middeleeuwse Literatuur, mijn andere grote passie) bleef ik dan ook actief bezig met mode en lifestyle. Om studie en mode nog beter te combineren, bracht ik een deel van mijn studie door aan de universiteit van modestad Milaan. Voor een Amerikaans mode website publiceerde ik wekelijks modenieuws en werd ik gevraagd ‘street fashion’ te fotograferen voor o.a. Cosmopolitan Hong Kong.

Na het afronden van mijn studie ging ik aan de slag bij een pr-bureau en een crossmediaal bureau om vervolgens toch de keuze voor mijzelf te maken in de vorm van Stijlmeisje. Als Stijlmeisje ben ik actief als styliste en fashion blogger. Daarnaast ben ik natuurlijk actief als editor-in-chief/founder van Daily Cappuccino.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *