Dare To Be: ben jij de meest uitgesproken en stijlvolle (Italiaanse) versie van jezelf?

by Redactie

De nieuwe campagne van MARTINI Dare to Be staat voor de belichaming van de iconische Italiaanse magnetische energie. Want dat is wat italianen als geen ander bezitten… Hoe? Nou door uit je alledaagse zelf te stappen en je meest speelse en stijlvolle zelf te zijn. Want in de huidige samenleving is het soms aanlokkelijk om mee te gaan in de massa en om vooral niet vaak genoeg meer stil te staan bij jezelf. Je uitgesproken, levendige en authentieke zelf. En dat is belangrijk. Daarom lanceert MARTINI Dare to Be: Dare to Be de meest schitterende versie van jezelf.

Deze gedachte is visueel tot leven gebracht door de met Gold Ciclope bekroonde reclamemaker Tom Noakes en de Parijse modefotograaf Lou Escobar. Denk dynamische, levendige en kleurrijke beelden, kenmerkend voor Escobars stijl. De beelden brengen een gevoel over van het moderne Italiaanse aperitivo moment, gevierd door vrienden die zelfverzekerdheid en stijl – Dare To Be – uitstralen.

Belichaming van Italiaanse Dare To Be stijl

Als onderdeel van de campagne werkt MARTINI samen met de Italiaanse actrice Simona Tabasco, die het typische Dare To Be-gevoel belichaamt met haar effortless charismatische stijl. Ook wordt de campagne in stijl gelanceerd en trapt het seizoen af met een exclusief feest in Milaan in juni, waar VIP-gasten aanwezig zullen zijn. In Nederland zal er ook genoeg aandacht voor komen tijdens het Amsterdamse Terrassen Festival, International Spritz Day en Dry January. Daarnaast worden in verschillende bars events georganiseerd met cocktailmenu’s voorzien van een selectie limited edition MARTINI-cocktails.

Dare To Be: ben jij de meest uitgesproken en stijlvolle (Italiaanse) versie van jezelf?

No & Low

Met de nieuwe merkcampagne wil MARTINI zich op de kaart zetten als vernieuwer in de No & Low categorie (geen en laag alcoholische dranken). Met een focus op het hippe aperitivo moment en drankjes die het best geserveerd worden tijdens sociale gelegenheden overdag, worden de populaire Non-alcoholische klassiekers, MARTINI Vibrante & Tonic en MARTINI Floréale & Tonic, in de schijnwerpers gezet. En natuurlijk zal ook de populaire MARTINI Fiero & Tonic niet ontbreken.

Lees ook:  Review Hyundai IONIQ 5: veel relaxter wordt (elektrisch) autorijden niet

Dus Dare To Be!

Related Posts

Daily Cappuccino is dé Nederlandse lifestyle blog met een dagelijkse portie interessante, opmerkelijke en leuke berichten op het gebied van travel, food, gadgets, art & design, fashion, wheels, events en natuurlijk coffee.

Copyright @2023 Daily Cappuccino

Deze website gebruikt cookies om je een betere ervaring te bieden. Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan kun je deze cookies weigeren. Accepteer Lees meer

Privacy & Cookies Policy